Saturday, January 5, 2013

let me introduce.........



hai.....alhamdulillah kali ni dah masuk entry ketiga untuk tahun nie. dah lama berblog ( tapi tak de la lama sangat ) baru terbuka hati nak kenalkan my special one, siapa lagi tak lain tak bukan my family la. first, mesti la nak citer tentang my father dulu OMAR BIN MAT HUSAIN. abah aku nie seorang peniaga runcit yang beroperasi di kampung padang pak amat...korang tau ker kat mana...of course la kat kelantan, aku orang negeri cik siti wan kembang..hehe..kedainya dekat je dengan rumah aku, sebelah jer....abah aku bukan setakat berniaga runcit je...tapi jugak bukak kedai minuman...tapi tak de tahap restoran bagai...warung biasa-biasa je..dengan warung yang biasa-biasa tu la dapat menyara kami adik beradik sampai dah capai titik haluan kehidupan masing-masing. aku ada tujuh adik beradik, dua lelaki dan lima perempuan. aku anak bongsu...dan yang sulung nya lelaki.

abe - mohd zamri

k.na - zarina 

k.da - zuraida

abe ngah - muhammad hafeez

k.jah - nur haffeezah


k.yah - nur hidayah
nie la antara muka-muka adik beradik aku...susun ikut turutan lagi..lupe nak cakap...adik beradik aku semuanya dah kawin...tinggal aku sorang je lagi..dah ada anak buah dah...dah jadi makcik dah aku..semua nya lima belas nak masuk enam belas dah nanti...ramai kan?? dengar je ramai...tapi bila dah berkumpul rasa macam biasa jer...ni la antara wajah nakal anak-anak buah aku...

time raya...siap berbaju melayu

sepupu-sepupu....mata besar nyer...huhu

adik dan abang

candid sebelum tido

senyum kenyang after dinner

amboi...tomey nye pakai tudung

posing sambil tunggu check in kt morib

drive pegi mana tu....

wah...posing.....

No comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...