Tuesday, July 23, 2013

dinner che timah..!!!

hai rindu kat matrik aku nih tak abis lagi nih...hahaha...tetibe plak teringat tentang dinner blok kitorang...iaitu blok A2...blok SITI FATIMAH...hmmm malam tu memang kitorang happy sangat first time dapat pegi dinner....jakun gila...haha...memang keje nya tangkap gambar je la...kitorang kan kaki bergambar...kalau boleh dalam toilet pon nak bergambar....MEME BOLEH PONG!!!
tema malam tu merah...and combination color is merah dengan putih atau merah dengan hitam...masalah nya aku sorang je yang pelik...aku g campur putih ngan hitam...disebabkan aku tak suka warna merah..dan aku tak pernah ada baju merah!! oh my gosh....haha...so bagi tak nak nampak lain sangat...aku pinjam la selendang kawan aku buat buat macam selendang sikit and more to tie...tie la sangat...
wah aku rindu malam tu...malam diserikan lagi dengan ucapan alu aluan dari felo blok kitorang...puan suhailah...( berseri kah ucapan nya...muehehe )....and x lupe jugak ada yang buat persembahan tarian and nyanyian...aku terkejut tgk diorang menari...cekap gila....lagu musik by 4 minute...kpop gitu..haha...ada satu lagi persembahan tarian lagu bad romance...gila kau...pakai inner nad legging..fuyoo...nasib baik la...dinner tu tak bercampur dengan lelaki...aku rasa kalau bercampur dengan lelaki...mau penuh air liur dalam pinggan diorang...hahaha
memang mantap la persembahan korang sampai aku pon geli tekak nak tengok...harap harap tak de la batch selepas ini buat yang macam tu...malu kaum perempuan deh.....lepas semua tuh...kitorang apa lagi...makan la sepuas-puasnya....bayar dah mahal kan...huhu...masakan nye ala kampung...sebab namanya pon dah che timah...ala ala kampung gitu...tapi sedap sangat...makan sampai mengah....

3 orang dari kiri-ni la roomate aku...

bersama kawan satu aras

gila gambar

baru nak nyani...orang da suh letak mic

kebetulan terambik gambar yang macam ni

tiga serangkai...classmate yang paling rapat
tu la antara sedikit sebanyak gambar masa dinner ari tu....hope ada lagi event yang macam nih...

No comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...