Friday, July 12, 2013

the beautiful of ramadhan al mubarak

ramadhan datang lagi...yeah...alhamdulillah dapat jugak merasa ramadhan tahun nie...al maklum la ramadhan yang lepas tak merasa dengan sepenuhnya...tu la bila orang cakap da gila nak kejar duniawi je...ukhrawi tertinggal...nauzubillah...alhamdulillah aku tak kerja pada ramadhan kali ni...dapat lah buat terawih...harap-harap penuh la tahun ni...2 tahun lepas duk sibuk cari nafkah...oppsss...apa la cari nafkah...mana kawin lagi...lagipon aku pompuan la...cari rezeki...buat tampung perbelanjaan time belajar...aku ni budak ptptn je...nk harap bnda tu je memang tak cukup la...nak bayar yuran, beli buku, beli novel..haha..perlu ke novel untuk pelajar universiti??? the answer is definitely yess...because boleh hilang kan stress tau...hahaha...tapi nasib baik la ada baucer buku 1 malaysia tuh...boleh la shopping novel...hihihi...bukan salah aku...da buku yang nak guna time belajar tak boleh guna baucer...aku guna beli novel...ishhh...dah dah la...merapu dah ni...atas pasal bulan puasa..last last termasuk bab yuran la, bab novel la..apa apa pon sepatutnya kita harusla memanjatkan rasa syukur kepada ALLAH S.W,T kerana diberi nyawa dan nafas serta tenaga untuk teruskan hidup ini dan dapat buat ibadah banyak banyak banyak dan banyak di bulan ramadhan yang mulia ini...aminnnn....

No comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...