Sunday, July 21, 2013

wedding of the year la sangat....fuh...!!!


hai selamat petang semua...tajuk kat atas macam annoying jer...hahaha...tapi ni la aku nak cerita wedding kakak-kakak aku...walaupon bukan retis tapi bagi kami wedding diorang dah macam wedding of the year la...artis layak la bagi ayat "wedding of the year" tuh.....

kakak atas daripada aku dah kawin 3 tahun lebih dah..saja baru ingat nak cerita dalam blog kesayangan nie....akak aku dah dapat anak dah...sekarang dah 2 tahun umur nya....and on the way to deliver a new one coming next year...inshaalllah...

akak aku nurhidayah and her spouse mohd zahir shahidan


photoshoot with whole family...

with beloved father

ni la antara gambar sekitar perkahwinan akak aku ni...kenapa aku cakap wedding of the year...sebab nya ada pelamin...actually sepanjang perkahwinan yang berlangsung kat umah aku tak pernah ada pelamin...tup tup ada plak pelamin untuk wedding kali nih...hehe

ni la anak kesyangan mereka berdua nur zahirah sofea

untuk akak aku yang sorang plak...ada jugak la pelamin nye...yang kawin after one year si sofea nie lahir...
ari tu tema pink kan...haaa yang ni plak tema blue ocean....

hantaran yang tak lengkap lagi di isi

cenderahati untuk para tetamu

penyerahan mas kawin

gambar nie ak yang amek..cantik tak??? boleh jadi photographer wedding kot..huhu

nur haffeezah and her spouse mazlan

ni la sedikit sebanyak gambar perkahwinan akak aku yang ni..and alhamdulillah mereka telah dikurnia kan seorang puteri jugak....

ni die mirza haziqah
setakat ini dulu entry untuk kali ni..enjoy reading!!!!



No comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...