Sunday, July 21, 2013

kolej matrikulasi perlis

tetiba rasa rindu yang menggamit perasaan terhadap matrik yang aku cintai...cewahh ayat....muehehe...masa mula-mula dapat tawaran matrik..confuse gila....nak pergi ke tak...last last aku pergi jugak...takut bukan sebab apa...dengar sangat kata kata kawan yang tak pernah pergi matrik...konon nya susah la...belajar cepat la takut tak dapat catch up...yess i admit memang susah belajar kat matrik kalau kita duk asyik pikir susah ja...

minggu pertama sampai la minggu ke tiga...aku rasa macam pilihan aku salah je masuk sini...fuh..korang bayang kan tiga tajuk dalam masa 1 jam....and that subject is additional math...memang best sangat la kan...kalau orang yang dah terror tu mungkin kacang je...tapi aku bukan jenis orang yang macam tuh...aku ni kalau bab mengira memang lambat sikit nak paham..tapi kalau dah faham tu..tak boleh plak nak stop.( ceh bajet terror jugak la sikit sikit )

tapi it was really enjoyed moment in my life...aku suka suasana pembelajaran dekat sana...mungkin sebab MATRIK orang gila gila study..sebab takut tak boleh capai pointer yang memuaskan...matrik ni kan complicated sikit...kalau tak capai apa yang pihak matrik tetapkan..bersedia la untuk di kick out...takut kot...and then one more things, if we got a lower pointer, probability untuk dapat kos yang tak berkaitan tinggi apabila apply u nanti...susah la kan..kita belajar benda lain...kene futher dengan benda yang tak berkaitan dengan study kita kat matrik...
pintu gerbang kmp-ehsan google

macam duk di negara 4 musim jer....padang kmp

posing tunggu pintu lab bukak..

wajah-wajah budak klas yang da bawak haluan masing masing

candid b4 lecturer masuk



boring2 xde klas ni la kerja kitorang-bergambar

cafe pentadbiran-rindu nak makan kat sini lagi

ni la muke muke comel bdak klas A3T5

bila la nak reunion balik nih...rindu nyerrrrr...........and then sedikit sebanyak gmbar bilik aku...

my wall...dulu peminat tegar Roger Federer

meja study....


katil terchenta

stock makanan..

No comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...